Redacción Valencia Capital Radio
La nova portaveu i Consellera del Llevant UE, Maribel Vilaplana, ha explicat en una roda de premsa la nova estratègia comunicativa del club granota i algunes de les claus del projecte de José Danvila. A més, també ha presentat a Puri Naya com a nova Directora de Comunicació. «La injecció ecónomica de Danvila serà efectiva el 23 d’octubre», confirmava Vilaplana.
A principis d’agost es descobria que l’opció de José Danvila anava a ser la triada per part de la Fundació del Llevant, una opció que va haver de ser millorada en uns certs aspectes. Per recapitular, aquesta és l’oferta ja acceptada en qüestió: la compra del 50% de les accions de la Fundació del Llevant UE a 135€/acció, un préstec participatiu amb capital propi de 10 milions d’euros, l’interés dels quals serà del 7.5% i, finalment, l’opció de recompra que posseirà la Fundació per a recuperar el paquet accionarial.
Maribel Vilaplana començava la seua exposició escenificant les bases del nou projecte del club: «Ve per a ajudar en un moment de necessitat i liquiditat. No ve a ensenyorir-se el club, sinó a tractar de retornar-lo al seu estat original: un club estable, amb una economia sanejada i centrat en els seus objectius esportius».
A més, ha ratificat la continuïtat de Felipe Miñambres en el càrrec de la direcció esportiva després del «treball excel·lent» que ha dut a terme durant el mercat de fitxatges, cosa que permet que el club no necessite liquiditat «mínim fins a novembre».
La nova Consellera ha confirmat que és moment d’avançar i evolucionar per a ser un club en el qual «només» preocupe l’aspecte esportiu i no es parle d’una altra cosa. Finalitzava la compareixença explicant el per què no s’ha apostat per l’ampliació de capital: «Volem que el Llevant es quede a casa i siga dels aficionats levantinistes».